Ne aliniem la GDPR!

Vă aducem la cunoștință că www.rapitorimania.ro utilizează fișiere de tip cookie și alte tehnici similare pentru a asigura funcționarea site-ului și protejarea datelor dvs., pentru a vă oferi o experiență cat mai placută și personalizată, pentru a oferi funcții de rețele sociale și pentru a analiza traficul într-un mod anonim.

Le oferim partenerilor noștri de rețele sociale, de publicitate și de analiză a traficului informații cu privire la modul in care folosiți site-ul nostru prin intermediul cookie-urilor pe care ei le pot seta.

Înainte de a continua navigarea pe www.rapitorimania.ro, vă rugăm să citiți și să întelegeți conținutul Politicii de utilizare cookie și al Politicii de confidențialitate.

Prin continuarea navigării și utilizarea serviciilor noastre, vă exprimați acordul cu privire la Politica de utilizare cookie și la Politica de confidențialitate.

Ultima modificare: 29.05.2018
pop-up fumigena senzor

Scoala, meditatii, basket sau stiuca? Asta-i intrebarea.

miercuri, 20 noiembrie 2019   |   4678   afişări

Salutare dragi prieteni pescari! Ma numesc Andrei Negreanu, am 12 ani si jumatate si am inceput sa pescuiesc la rapitori de la 7 ani împreuna cu tatal meu si cu Paco (Ion Dumitru). La inceput am fost pe baltiile din jurul Bucureștiului cum ar fi: Valea Argovei, Sarulesti si Gostilele.

Mai tarziu am descoperit minunata Delta Dunarii. Am fost de multe ori pe natural in zonele: Isac, Uzlina, Chiril, Trei Iezere, Taranova (impreuna cu Andrei Sava). Am fost si pe multe incinte cum ar fi: Stația 11, Cormoran, Incinta New Egreta, Holbina 3 Biban, Dranov. V-ati prins ca sunt fan stiuca, nu?

Acum cateva zile cu toate ca trebuia sa merg la scoala, la meditatii, la antrenament de basket, eu m-am dus la pescuit. Antrenorul m-a intrebat ce vreau sa fiu, basketbalist sau pescar, iar eu am răspuns PESCAR! Vineri seara tarziu am ajuns cu Luigi Ionescu, Ștefan Ionescu, Tegusi Andrei, Doru Ionescu și tatăl meu Negreanu Razvan (PORC) la Holbina Trei Bibani unde urma sa participam la competitia Pike Master.

Dupa tragerea la sorti si masa de seara am luat barca cu numarul doi si m-am dus la culcare deoarece eram obosit, majoritatea concurentilor ramanand sa joace pocker. Dimineața am inceput pescuitul la ora 7:00 si am plecat direct pe balta Andreea unde asta vara, la concursul “Delta Family”, am prins captura concursului. Din pacate nu am prins nimic acolo si am intrat pe PNSA pe un canal foarte ingust și eu pescuind din botul barcii. După cateva lanseuri am avut primele atacuri la un vobler articular si am prins 3 stiuci dintre care una de 84 de cm, 73 de cm si 68 de cm.

Impreuna cu tata am tras tare ca sa putem face cele 10 stiuci punctabile cat mai repede. Dupa prima masuratoare ne-am dus pe Vararia Mare si la al treilea lanseu a scapat tata langa barca o stiuca de peste 80 de cm la guma cu carlig offset. S-a enervat si a inceput sa injure, eu radeam. La maximum un minut distanta a aruncat din nou spre stuf si am vazut cum vine un val foarte mare, initial am crezut ca este un crap. Cand a vazut ca se indrepta spre guma, tata a lasat-o sa o inghita si apoi cu doua maini i-a dat teapa. Ne-am dat amandoi seama ca este o stiuca foarte mare, lua fir, se baga pe sub barca, am stat vreo 3 minute, el in drill, eu la minciog. In final se apropie de barca, era enorma, am bagat minciogul fix inainte sa ii sara guma din gura. Am ridicat-o si amandoi ne-am dat seama ca are peste un metru.

Am fugit repede la arbitri, eu cu mana pe plasa pentru a sari stiuca din bazin. Ajunsi la arbitri, la Gicu’ de la LRS, nici lor nu le venea sa creada ce stiuca am putut sa prindem. Au urcat-o pe jgheab si avea aproape 103cm. MARFA!. In acel moment stiam sigur ca avem captura concursului si posibil locul 1 in prima mansa.

Seara la hotel au inceput toti cu caterinca la modul ca in a doua mansa nu vom mai prinde nimic. A doua zi am plecat din nou in concurs si ne-am dus direct pe Vararia Mare unde o prinsesem pe cea mare. Am prins acolo eu una de 90cm si doua de peste 70cm. Ne-am intalnit si cu profesorul Anastasiu, care era pe locul 2 in prima zi, avea numai stiuci mici, deja simțeam Victoria, dar aveam si emoții mari stiind ca pot sa ne bata si alte echipe. Cand s-a terminat concursul la ora 12:00 si am ieșit la ponton, tata a vorbit cu Robert Cristescu si dupa toate calculele lor eram sigur locul 1 plus captura concursului.

A fost pentru mine o bucurie imensa, in plus m-am calificat impreuna cu tata la CUPA MONDIALA DE LA ANU’ din luna mai, Pike Challenge Holbina Trei Bibani. Deja astept cu nerabdare sa treaca timpul sa merg iarasi la concurs. Concurentii au fost prietenosi și nu le-a venit sa creada ca i-au batut un copil cu un tata, ei care erau doi oameni mari plus barcagiu.

La revedere, o zi frumoasa!

Andrei Negreanu, proudly member of Delta Spinning Club.