Ne aliniem la GDPR!

Vă aducem la cunoștință că www.rapitorimania.ro utilizează fișiere de tip cookie și alte tehnici similare pentru a asigura funcționarea site-ului și protejarea datelor dvs., pentru a vă oferi o experiență cat mai placută și personalizată, pentru a oferi funcții de rețele sociale și pentru a analiza traficul într-un mod anonim.

Le oferim partenerilor noștri de rețele sociale, de publicitate și de analiză a traficului informații cu privire la modul in care folosiți site-ul nostru prin intermediul cookie-urilor pe care ei le pot seta.

Înainte de a continua navigarea pe www.rapitorimania.ro, vă rugăm să citiți și să întelegeți conținutul Politicii de utilizare cookie și al Politicii de confidențialitate.

Prin continuarea navigării și utilizarea serviciilor noastre, vă exprimați acordul cu privire la Politica de utilizare cookie și la Politica de confidențialitate.

Ultima modificare: 29.05.2018
pop-up fumigena senzor

Cum sa invingi mitul baftei la pescuit!

duminică, 19 aprilie 2015   |   5296   afişări

Pentru Catalin Lungu si Adi Moisescu, proaspeti castigatori ai editiei cu numarul 2 Relax Trophy, prima treapta a podimului nu le este straina de cand fac echipa impreuna. Cel putin la ultimele trei concursuri in care au participat impreuna. Acum doi ani de zile in cadrul revistei PPT, Catalin ne povestea despre mitul baftei si cum nu ai nicio sansa sa scapi de blestem cand esti vizat de prieteni. Ei bine, a scapat de blestem, oare talismanul norocos sa fie partenerul Adi Moisescu?

Hai sa recitim povestea din 2013…

Dragi prieteni pescari, de mult timp am o problema cu prietenii si vecinii care, cu buna intentie sau nu, imediat ce te vad iesind din bloc cu lansetele in carca si plin de bagaje, iti ureaza diverse, ca: Bafta, Succes, Sosoiu’….si alte asemenea. Saptamana trecuta ma mananca sa ma laud pe la service ca voi merge in weekend la un concurs de stiuca si bineinteles ca, asa cum ma asteptam, au aparut instant si urarile. Banuiesc ca nu sunt singurul pescar care pateste asa ceva…stiti si voi cum e.

De data asta, plin de incredere, dupa ce am primit vreo 3 “Bafte” si 4 “Succesuri” m-am gandit ca poate ca ar fi timpul sa scap de teama ca toate astea imi pot influenta partida de pescuit la stiuca, mai ales ca se anunta una plina de capturi...eram blindat cu voblere, spinnerbaituri,linguri, twistere....deci nici o sansa pentru dintoasa. Zis si facut, ajung acasa si ma apuc frumos sa dau un mesaj pe facebook in care ii rog pe toti prietenii din lista sa imi ureze fiecare, dupa bunul plac, diverse urari de bine sau nu, pentru ca vreau sa daram mitul Baftei, infricosator pentru marea majoritate a pescarilor.

Avand foarte multi prienteni in lista de facebook reactiile nu au intarziat sa apara...asa ca m-am facut cu 68 de urari de bine...plus inca 12 mesaje pe telefon de la cei care au intarziat cu raspunsul pe fb...deci 80 buc “Bafta” si “Succes”.... Incepusem sa cred inversul, ca ma vor ajuta fiind asa de numeroase urarile si venind de la atatia prieteni manati de intentii bune.  Dar...nu a fost asa si veti vedea in cele ce urmeaza: Bateria mea electrica pentru motor, care m-ar fi ajutat in partida ce urma nu a functionat...asa ca am apelat la un prieten. “ -nici o problema” a spus el si m-a indrumat catre un prieten la care se afla bateria, imprumutata. Pe drumul catre concurs am trecut pe la prietenul prietenului si am constatat ca nici bateria cealalta nu functiona....deja era prea tarziu pentru a mai face rost de alta, asa ca am zis” – Ce o fi daca dau la rame tot concursul...am mai dat si alta data..am brate puternice...poate nu bate vantul prea tare, sper!” .Asta a fost primul ghinion, deloc luat in seama de mine. Nu avea cum sa mi se intample ceva rau, doar am primit 80 de bafte...

Ajungem la imbarcarea pe vaporul care ne ducea catre pista de concurs si incepem sa incarcam bagajele si, ca sa vezi ce bafta am, imi scrantesc incheietura mainii drepte, mana cu care urma sa tin lanseta...si bineinteles sa trag de stiucile cele uriase. Trec si peste asta si imi zic din nou: “ – o sa treaca pana maine...nu am cum sa nu imi revin pana maine”. Am dat cu creme, am luat pastile si am visat frumos ca a doua zi toate astea vor fi uitate. Am visat, impropriu spus pentru ca dupa ce am ajuns la hotelul in care urma sa ne odihnim, mi-am pregatit pentru a doua zi sculele si hainele, am pus fire noi si am testat nalucile, a inceput o mare petrecere la piscina care ne era vecina si pana la ora 3.30 nu am putut inchide un ochi. In sfarsit adorm chinuit si cu dureri de mana si parca dupa 20 de secunde suna ceasul de ora 6.00 pe care aparea mesajul “Concurs!!!!!”Fuga la scule, incarca totul pe barca si fugi spre zona de concurs, bineinteles plin de entuziasm...doar aveam sa prind sute de stiuci, toate uriase.

Ajung la hotel si imi iau telefonul sa imi anunt sotia despre ispravile din acea zi...si vad ca imi palpaia beculetul de la mesaje. Fratele meu a vazut mai tarziu decat toti mesajul de pe FB si nu s-a putut abtine sa nu isi ajute fratele la nevoie asa ca mi-a trimis un SMS: “ Bah am uitat sa-ti zic...sper ca nu e prea tarziu...bafta la pescuit! JJ “ .
Hmm....in momentul ala imi venea sa mananc telefonul dar, civilizat cum sunt, ii multumesc frumos pentru gest si ii urez la fel pentru toata viata....si sa se extinda urarea si in alte domenii ( fete ) . Mi-am zis ca nu are cum sa conteze foarte mult, cu o zi inainte primisem 80 de urari si tot am prins 3 pesti. Un singur “BAFTA” nu avea cum sa strice prea mult...si poate chiar ajuta ca vine din suflet...suntem rude...totusi!!!!!

De data asta am dormit ca un prunc dupa ce m-am dopat cu pastile anti durere de mana si de spate. Suna telefonul din nou, 6.00 dimineata, acelasi mesaj. Imi iau sculele si fuga spre zona de concurs, putin ingrijorat de vanticelul ceva mai puternic dar multumit de faptul ca mana nu mai mai durea ca pana ieri seara. Intru in mansa...si ma apuc sa dau la vasle pana la niste locuri foarte indepartate ale lacului, deci vaslesc cam 30 minute. Trecand printre alti concurenti vad ca mai toti prindeau, e clar ca va fi o zi buna si voi prinde si eu ca ei. Ma uit la ei...am vazut la ce naluci prindeau....aveam si eu in trusa...nu aveam cum sa dau gres, aveam toate informatiile....Doamne, ajuta-ma!!!!

Dar se vede treaba ca urarea cea de pe urma, prin prisma faptului ca venea de la o ruda de sange, era ceva mai puternica decat celelalte....asa ca dupa 7 ore de vaslit si pescuit prin toata balta ( plina de stiuci) nu am reusit sa obtin decat 3 atacuri de stiuca, si din toate 3 am reusit sa aduc in barca fix 0 stiuci.....incredibil!!!!!! Arbitrii suna sfarsitul concursului iar eu raman in barca, socat, si ma uit cum veneau concurentii la masuratoare, care de care cu stiuci mai multe si mai mari....incredibil!!

Asa ca, dragii mei, va spun....e verificat “Mitul Baftei” nu are rost sa incercati sa il demontati, este mult prea puternic. Tin sa multumesc pe aceasta cale celor care m-au ajutat in aceasta initiativa sinucigasa si le urez tuturor cititorilor PPT un sincer “SUCCES!” in tot ce intreprind, cu exceptia pescuitului! (Catalin Lungu)

La 3 persoane le place asta.