Ne aliniem la GDPR!

Vă aducem la cunoștință că www.rapitorimania.ro utilizează fișiere de tip cookie și alte tehnici similare pentru a asigura funcționarea site-ului și protejarea datelor dvs., pentru a vă oferi o experiență cat mai placută și personalizată, pentru a oferi funcții de rețele sociale și pentru a analiza traficul într-un mod anonim.

Le oferim partenerilor noștri de rețele sociale, de publicitate și de analiză a traficului informații cu privire la modul in care folosiți site-ul nostru prin intermediul cookie-urilor pe care ei le pot seta.

Înainte de a continua navigarea pe www.rapitorimania.ro, vă rugăm să citiți și să întelegeți conținutul Politicii de utilizare cookie și al Politicii de confidențialitate.

Prin continuarea navigării și utilizarea serviciilor noastre, vă exprimați acordul cu privire la Politica de utilizare cookie și la Politica de confidențialitate.

Ultima modificare: 29.05.2018
pop-up fumigena senzor

FOTO. VIDEO aeroport. Campionii mondiali la pescuit rapitori s-au intors in Romania!

luni, 4 septembrie 2017   |   30016   afişări

Nu stiu cum va simtiti voi, dar eu unul sunt bucuros si emotionat ca mi-am vazut un mic vis indeplinit dupa 8 ani de zile. Felicitarile sunt pentru voi toti cei implicati in acest frumos fenomen. Pe cele pentru Lotul National al Romaniei le-am livrat astazi, Bucuresti, orele 12,30, aeroportul Henri Coada, la poarta sosiri Campioni Mondiali!

Andy Arif

Dupa 11 ani de rodaj in campionatul national LRS, participare la 8 campionate Mondiale Fips (medalii bronz, argint) iata ca pescarii de competiție din Romania isi revendica pentru prima oara cea mai inalta treapta a podiumului. Suntem Campioni Mondiali 2017!

Rezultate finale CM Rusia 2017!

Ganduri si strategii inainte de a doua mansa

Ziua intai de Campionat Mondial a fost per total un succes pentru echipa noastra. Am inceput in cele mai bune doua zone identificate in antrenamente pe care baietii nostri le-au tocat minutios. Emotiile de pe mal au fost probabil mai mari decat cele din barci, mai ales in conditiile in care am hotarat impreuna sa nu comunicam decat o data la doua ore. Perioadele dintre telefoane pareau interminabile, dar fericirea ce urma dupa contact a facut asteptarea sa merite. In primele ore Eugen si Cristi punctasera cu un biban, iar Robert cu Andrei cu doua stiuci. Apoi de la un telefon la altul, atacurile s-au inmultit la ambele echipe singura diferenta fiind pur si simplu de sansa.  Sansa de a avea la capatul firului o stiuca peste 50cm. In medie fiecare echipa a prins cate 20 de stiuci, doar ca unele au trecut de limita si altele nu, desi zonele semanau in conformatie. Apa mica, iarba si lanseurile aproape de mal si foarte precise au facut diferenta. Cele mai productive naluci au fost spinnerbait-ii double willow si oscilantele Rublex Eira 24g cu care Robert a reusit sa aduca la barca si captura concursului de pana acum, o stiuca foarte mare pentru acest lac de 81 de centimetri.

Singura echipa care ne-a devansat in clasament, a fost Polonia care probabil au identificat si ei niste zone similare de stiuca, dar care fie au avut alte naluci mai selective, fie au avut noroc sa aibe pesti mai mari pe locuri. Surpriza mare a facut Belarus care a punctat in clasament numai cu salau cu ambele echipe, acasa la Rusi care au prins doar un singur salau si in rest, stiuci. Dar cu o echipa ce a prins 2 pesti si una 5 pesti, s-au tras in jos destul de mult clasandu-se doar pe locul 4 pe natiuni.

La sedinta capitanilor de ieri, am avut din nou noroc la tragerea la sorti a barcilor pentru a doua mansaccu Gyorg norocosul care a tras cu sange rece o barca cu motor electric pe bot. Motor care o sa ne ajute fantastic in mansa 2. Se pare ca ziua de ieri a fost una cu noroc si in barca Robert Boanta si Andrei Sava, acestia prinzand asa cum va ziceam cea mai mare stiuca din mansa, precum si o stiuca la fix ultimul lanseu ce a urmarit spinnerbait-ul lui Andrei pana langa barca.

Astazi e o noua zi. Conditiile meteo s-au schimbat destul de mult, a inceput a bata vantul mai serios si cerul e innorat. Chestie care din punctul nostru de vedere al celor care stam pe mal si ne roadem unghiile, e un lucru bun pentru comportamentul stiucii. Dimineata baietii au plecat increzatori in fortele lor, fara a fi totusi prea relaxati. Suntem cu totii constienti ca nu e nimic jucat si ca mansa de astazi o sa fie una si mai grea atat din punct de vedere tactic, cat si psihologic. Noi nu avem altceva de facut pe mal, decat sa asteptam si sa ne facem bagajele, caci la noapte trebuie sa plecam catre aeroport. Daca vreti sa fiti la curent cu rezultatele finale, urmariti pagina de noastra de Facebook unde o sa postam cat putem de repede situatia de dupa mansa a doua.

Rares Boeriu - manager lot (sursa www.lrs.ro)

Rezultate mansa 1!

“Incepe confruntarea natiunilor la pescuit, echipa gazda pare câștigătoare detașată. Este precum confruntarea dintre Halep și Sharapova, mereu vrem și credem ca poate iar după partida constatam ca adversarul a fost mai puternic. Este ultima participare a mea alături de Andrei Sava ca partener la pescuit si mi-am stabilit un obiectiv: Sa invingem echipa gazda! Mulțumesc Andrei pentru toți anii aceștia !!!” declara Robert Boanta inainte de inceperea mansei 1.

Ganduri si strategii inainte de prima mansa

A venit momentul ca tot ceea ce am invatat in cele sapte zile de pescuit pe acest lac sa punem in practica. In ultima zi de antrenament am avut ca si target confirmarea unor zone pe care am avut rezultate zilele trecute, restrangerea nalucilor cele mai productive si verificarea finala a echipamentelor. Totul a fost pus la punct in cel mai mic detaliu, de la pozitia miciogului in barca si pana la ordinea in care echipele noastre vor aborda locurile cu potential.

Seara am facut strategia finala de concurs pentru prima mansa. Echipa Romania 1 formata din Eugen German si Cristi Dragota si echipa Romania 2 formata din Robert Boanta si Andrei Sava vor pescui zonele cele mai productive de pe ambele maluri in asa fel incat sa fie relativ aproape unii de altii, astfel incat daca una dintre echipe reuseste sa prinda multi pesti, sa o poata chema si pe cea de-a doua, si in acelasi timp sa se acopere o zona cat mai mare. Din aprecierile noastre, mansa se va castiga cu 6-8 pesti maxim.

Un localnic ne-a spus ca pe una dintre echipele gazda nu are cum sa o bata nimeni din lume niciodata pentru ca ei traiesc pe malul lacului si pescuiesc 90%, numai aici. Si ca vor pescui cu siguranta dupa salau, dar vor avea si stiuci mari printre ei. De curiozitate m-am uitat eu prin fisierele sonarului pe care il aveam in barca si din istoric am aflat ca au fost sterese 1371 de waypoint-uri si un fisier cu harta batimetrica. Asadar, cu siguranta localnicii pescuiesc mult la salau si teoria cu sacosa mixta e foarte plauzibila.

Rares Boeriu - manager lot (sursa www.lrs.ro)

PROGRAM COMPETITIE:

Lotul Romaniei este format din Eugen și Petre German (echipa 1), Robert Boanță și Andrei Sava (echipa 2), Cristi Dragotă (rezervă), Rareș Boieriu (team manager) și Lucian Constantin (căpitan).

In clasamentul general pe natiuni FIPS, Romania se afla pe pozitia 3 la disciplina pescuit la rapitori din barca. La aceasta editie cu numarul X a Campionatului Mondial de Pescuit la Rapitori din Barca Rusia 2017 vor participa 17natiuni: Rusia, Anglia, Belarus, Ungaria, Germania, Irlanda, Italia, Kazakhstan, Letonia, Lituania, Polonia, Romania, USA, Franta, Cehia, Estonia si Africa de Sud.

Liga Romana de Spinning multumeste sponsorilor care fac posibilă aceasta deplasare: Neumarkt, Himalaya.ro, Digi 24, Relax Spinning, Rapture și Herakles.

Info Campionatul Național de Pescuit din Barca la Rapitori LRS 2017.

- 150 de pescari profesionisti se intrec anual in Campionatul National de Pescuit la Rapitori din Barca

- Campionatul Național are o vechime de 10 ani, de opt ani fiind organizat de Liga Romana de Spinning, formată din 20 de cluburi sportive de pescuit.

- Pescuitul se desfasoara pe echipe de doi pescari, din barci proprii, fara limita de putere la motoare.

- In clasamentul general se iau in considerare cele mai bune patru rezultate din cinci etape.

- Fiecare etapa are doua manse a cate 8 sau 9 ore.

- In concurs punctează cei mai mari 8 pesti/mansa, toti pestii prinzi se elibereaza

- Primele 15 echipe din clasamentul general sunt obligate sa aiba in dotare camere video  cu care se filmeza  pe toata durata competiaiei.

- În 2017, pistele de concurs sunt: Bicaz, Valea Argovei, Delta Dunarii, Sarulesti.

- Speciile-tinta sunt: biban, clean, salau, stiuca

- La finalul campionatului național, cele mai bine clasate trei echipe formeaza lotul national si reprezinta Romania la Campionatul Mondial FIPS-CIPS (la ora actuala Romania ocupa locul III Mondial la aceasta disciplina).

- Echipa profesionista de arbitraj, masuratori filmate integral

- Oferte speciale de cazare si taxe pescuit pe perioada concursurilor si antrenamentelor

- 10 episoade Pescar Hoinar pe TVR 2, articole pe www.rapitorimania.ro, articole in revista Pescuitul Pentru Toti

- Premii substantiale de la sponsori

Videoclipuri

Unei persoane îi place asta.