Ne aliniem la GDPR!

Vă aducem la cunoștință că www.rapitorimania.ro utilizează fișiere de tip cookie și alte tehnici similare pentru a asigura funcționarea site-ului și protejarea datelor dvs., pentru a vă oferi o experiență cat mai placută și personalizată, pentru a oferi funcții de rețele sociale și pentru a analiza traficul într-un mod anonim.

Le oferim partenerilor noștri de rețele sociale, de publicitate și de analiză a traficului informații cu privire la modul in care folosiți site-ul nostru prin intermediul cookie-urilor pe care ei le pot seta.

Înainte de a continua navigarea pe www.rapitorimania.ro, vă rugăm să citiți și să întelegeți conținutul Politicii de utilizare cookie și al Politicii de confidențialitate.

Prin continuarea navigării și utilizarea serviciilor noastre, vă exprimați acordul cu privire la Politica de utilizare cookie și la Politica de confidențialitate.

Ultima modificare: 29.05.2018
pop-up fumigena senzor

Think pink! Sarulesti, salai, Mr. Kopyto, Iza Mach.

joi, 25 aprilie 2019   |   5771   afişări

“Sper ca nu ai de gand sa participi. La Mr. Kopyto Trophy am nevoie de tine sa ma ajuti la organizare! ”. Cam asa a abordat Robert subiectul scurt si la obiect. Stia deja ca Bogdan “Cox” nu putea sa vina si ca nu imi place sa fac echipa decat cu oamenii cu care rezonez din toatele punctele de vedere. Prieteni, mai pe sleau.

Nu pot sta pe mal cand se desfasoara un concurs, asta-i clar, mi-am dat seama pe la inceputurile spinningului de competitie, prin 2006, cand eram reporter de front al revistei “Aventuri la Pescuit”. Atunci am vazut live prima competitie de spinning pe lacul Darvari si a fost si ultima oara cand am “participat” doar din postura de foto reporter. Pur si simplu tremura carnea pe mine vazandu-i pe ceilalti cum pescuiesc iar eu stau pe bara.

Revenind la oile noastre, ma simt prins in colt de Robert si incerc sa derulez rapid in minte o lista de potentiali parteneri inainte de a-i  raspunde negativ la solicitare. Pfff, unul nu poate, altul participa, cativa sunt plecati, singur nu mai merg ca mi-a ajuns…gata, am gasit!  “Ce zici daca particip impreuna cu Iza Mach ca echipa Relax?”. Robert rade…“Buna idee, il sun pe Danny acum!”. Pentru cine nu stie, Danny Kowalczyk este proprietarul Relax Lures, iar Iza Mach este logodnica lui. Cateva ore mai tarziu Robert ma anunta: “Gata, aveti echipa de fete, turco-poloneza!.”

Pe Iza am cunoscut-o prea putin la editiile din anii trecuti Mr. Kopyto si mai mult prin povestirile lui Robert din timpul partidelor de pescuit pe care le-au facut impreuna. Iza este un personaj hiper activ, cu un optimism si o buna dispozitie permanente indiferent de ceea ce se intampla in jurul ei. Mai in gluma, mai in serios, Robert spune ca are semne de ADHD. Vorbeste si pescuieste non-stop, traieste fiecare moment al pescuitului la maximum, la fiecare peste prins sau ratat tipa, rade, urla, sare, da din maini, obligatoriu face ceva fizic si vocal. Cand i-am intampinat la aeroport, Danny m-a intrebat daca sunt sigur ca pot sta cu ea 4 zile in barca si sa ii trimit dupa concurs nota de plata de la psiholog :).

In antrenament am gasit cateva locuri cu salai activi, nu multi, dar destul de raspandinti pe toata suprafata lacului Sarulesti. Asadar, la concurs strategia noastra, de comun acord, a fost simpla, avand in vedere cele 69 de echipe participante: nu ne inghesuim pe locuri cu alti concurenti, cautam zone libere unde putem pescui linistiti ca intr-o partida de placere. Si am gasit multe locuri libere, buluceala fiind pe capetele lacului. In fiecare zi ne-am prins pestii, i-am inlocuit, mai putin in ultima zi cand am scapat multi pesti in drill si eu si Iza. La final ne-am clasat pe locul 36, putin sub obiectivul nostru, vizam prima jumatate a clasamentului. Totusi, in ciuda rezultatului modest am primit si un premiu special, urechi de iepuras si buchete de flori.

Dupa trei zile de concurs plus inca una de antrenament, pot spune ca Iza a pescuit mult mai mult decat mine si decat majoritatea pescarilor cu care am fost eu in barca de-a lungul anilor. Inainte de orice ancorare ma intreba doar directia de pescuit, gramajul si lansa inainte ca barca sa se opreasca. Si lansa, si lansa, si lansa, non stop, in toate directiile. Schimba naluci, gramaje, lansete, rupea, lega, lansa din nou. Fara nicio pauza. Si toate astea in niste conditii de vant si valuri care ar tine multi pescari la mal. Atata bucurie in pescuit ca a Izei rar mi-a fost dat sa intalnesc la oamenii adulti, o bucurie pura pe care o regasesti doar la copii. Am poreclit-o pe buna dreptate si cu acordul ei, Iza Duracell.

In rest, am vorbit mult, am glumit, am ras, ne-am distrat si ne-am bucurat de fiecare peste prins si de fiecare ora petrecuta pe apa impreuna. Mai mult de atat, am castigat un prieten si un nou partener pentru viitoarele concursuri Mr. Kopyto Trophy. Multumesc Iza.

Si am mai invatat ceva dupa aceasta experienta, legat de sloganul “Think pink!”, orice naluca are rolul ei la un anumit moment, noi am prins bine cu o guma roz…bineinteles cu codita, descoperita de Iza. Nu spun cum se cheama ca vreau sa prind cu ea la Valea Argovei. Va dau doar codul TRT5-TLC066. Ha. Mai multe detalii despre cel mai tare concurs de pescuit la salau din Romania, Mr. Kopyto Trophy, puteti citi si viziona in cele de mai jos.

Andy Arif

Puteti viziona cum au pescuit castigatorii Dan Iercosan si Valentin Iorga in videoclipul din articol.

Sarulestiul a fost darnic cu cei 138 de participanti la maratonul de pescuit la salau Cupa Ligii Mr. Kopyto Trophy 2019. In afara catorva locuri fierbinti pe capetele de sectoare salaii au fost destul de raspanditi pe toata suprafata lacului, toti concurentii avand reale sanse de a intra in premiile generoase oferite de sponsorii competitiei: Relax, Decathlon si Himalaya. La un Jidvei de vorba dupa manse sau dimineata la o gura de cafea Bristol, timp de patru zile toti pescarii prezenti la acest eveniment au avut acelasi numitor comun, pescuitul cu naluci artificiale la salau. Si totusi cine si ce a castigat? Vedeti in video 360 de mai jos:

Mai multe detalii, filme, fotografii de la cel mai popular concurs de pescuit la salau din Romania in curand pe Rapitorimania si Fishing&Hunting Channel. Pana atunci va lasam sa studiati clasamentele pe zile, disponibile si pe pagina evenimentului: