Ne aliniem la GDPR!

Vă aducem la cunoștință că www.rapitorimania.ro utilizează fișiere de tip cookie și alte tehnici similare pentru a asigura funcționarea site-ului și protejarea datelor dvs., pentru a vă oferi o experiență cat mai placută și personalizată, pentru a oferi funcții de rețele sociale și pentru a analiza traficul într-un mod anonim.

Le oferim partenerilor noștri de rețele sociale, de publicitate și de analiză a traficului informații cu privire la modul in care folosiți site-ul nostru prin intermediul cookie-urilor pe care ei le pot seta.

Înainte de a continua navigarea pe www.rapitorimania.ro, vă rugăm să citiți și să întelegeți conținutul Politicii de utilizare cookie și al Politicii de confidențialitate.

Prin continuarea navigării și utilizarea serviciilor noastre, vă exprimați acordul cu privire la Politica de utilizare cookie și la Politica de confidențialitate.

Ultima modificare: 29.05.2018
pop-up fumigena senzor

Despre Delta Dunarii, parinti si copii! Tabara de pescuit Egreta Hidroturism 2020.

duminică, 12 iulie 2020   |   6911   afişări

Anul trecut, dupa ce incheiam cu mare succes prima editie a “Taberei pentru copii Hidroturism Egreta”, am promis ca vom continua acest proiect in fiecare an. In ciuda vremurilor ciudate in care traim, am reusit si anul acesta sa reeditam o noua conexiune intre Delta Dunarii, parinti, prieteni si copii.

Vezi editia de anul trecut:

Cum a fost anul acesta? Va povesteste in stilul sau unic Mihai Bobonete in compania unui videoclip Magic by Robert Tudor.

Luni dupa amiaza cand soarele dogorea de ziceai ca ce-i aia, intr-o liniste deplina in care doar zumzaitul albinelor care culeg salcie mai sparg monotonia momentului, la marginea apei, in Murighiol la gura pontonului Hidroturism, un turc simpatic si cu ochii albastri sta langa un roman blond cu ochii verzi si fumeaza tutun. Barca ii leagana usor iar dialogul este doar din priviri, amandoi se intreaba cand vor aparea ceilalti. Ca prin vis, imediat intra in parcare un microbuz si din el coboara baieti, fete si tatii lor pescari, asta fiind incarcatura pe care turcul si romanul trebuiau sa o transporte la Egreta Hidroturism unde, de acum incolo, urmau 4 zile de vis petrecute de parinti pescari si copii lor, unii la prima experienta in Delta Dunarii.

Povestea e una lunga, toti ne-am grabit sa anticipam aiurea ca ne vor manca tantarii progeniturile, ca serpii o sa ne inghita de vii copilasii, ca viespile si tarantulele o sa ne vrea raul si astea toate pentru ca indiferent de faptul ca unii dintre noi petrec in jur de 50 de zile minim pe an in Delta Dunarii, ai tendinta chiar si asa sa pleci urechea la profani.

Delta nu e nici pe departe un taram periculos pentru copii, ba din contra, e un loc unic pe tot globul asta pamantesc iar frumusetea Deltei Dunarii nu se lasa descoperita mai bine decat in final de iunie si inceput de iulie, cand pelicanii roiesc in turme de sute de exemplare deasupra lacurilor cautand termica potrivita, cand lebedele ies la plimbare pe luciul apei cu puii lor si cand cormoranul haleste ca un spart sute de kilograme de peste fix in locurile unde vrei si tu sa-ti atace un avat sau un biban la guma ta atent aleasa.

Ce sa mai, rasariturile si apusurile traite impreuna cu cei mici, au fost de-a dreptul magnifice, faptul ca au pescuit si au prins peste dand intr-una dupa rapitor, faptul ca le-a placut pe barcile noastre aranjate sa stam cate 10 ore in etapa, ca aruncau fara oprire in speranta ca vor prinde iar si mai mare, ca le-a placut drumul pe valuri, ca Magicianul Robert Tudor le-a dat mintile peste cap, ca Albu, Boanta, Ionescu, Grecu si ceilalti le-au dat cadouri in rucsacele, ca le-a gatit bucatarul tot ce-a vrut inimioara lor, ca au ras, s-au jucat, au legat prietenii si noi am stat cu ei atatea zile intr-un loc incarcat de energie si de pozitivism, a insemnat mult.

Delta Dunarii este un loc potrivit pana peste poate sa mergi sa-ti cunosti copilul si sa ai cateva zile de liniste si frumos.

Vineri la pranz, pe brat spre Murighiol, romanul conduce o barca, turcul e pe alta, in fiecare dintre ele sunt parinti si copii care merg melancolici spre mal, intalnirea noastra de vis se termina iar povestile momentului fusesera scrise dar...pe bancheta din spate a barcii, in lumina soarelui bland se turna secventa de final a acestui film unic si spectaculos. Cadru larg, exterior barca, mersul lin al barcii si tacerea celorlalti fac sa ia nastere momentul unic...un tata isi strange baiatul in brate si uitandu-se amnadoi unul la celealalt in ochi, el, tatal spune:

-        - Multumesc fiule, am realizat ca am un copil foarte bun, cuminte si asta ma face extrem de mandru…ca te-am cunoscut acum altfel decat te stiam…Te iubesc!

Copilul isi priveste tatal si raspunde usor ca sa nu il auda ceilalti:

-        - Eu te iubesc si acum dar si de dinaintea acestor zile…esti cel mai bun tata.

Final…Generic…Muzica…

Mihai Bobonete

Testimoniale:

Vin regulat in delta Dunarii de prin 2004 si e cu siguranta prima data cand plec de aici fericit si nepescuit. Am revazut prieteni dragi, am cunoscut oameni frumosi, dar cel mai important a fost faptul ca Toma, care ma intrebase acasa daca el cunoaste vreun copil de acolo, s-a intors acasa cu prieteni noi. (Emil Grecu)

Dupa doua zile de compilare, dupa rularea a patru zile intr-un mediu incarcat, s-a dovedit ca nu are nici un bug. Este primul intalnit in anii petrecuti in programare. Felicit arhitectii de sistem, investitorii, code-rii, tester-ii si nu in ultimul rand utilizatorii. Daca se va mai edita, Maria asteapta V.3 cu mare entuziasm: "A fost o tabara superba si de abia astept sa merg si anul viitor!" (Bogdan si Maria Sofonea)

Multumim pentru bucuria de a cunoaste oameni minunati, frumosi la chip si in suflet. Tot timpul pusi pe sotii, timpul petrecut alaturi de voi a zburat. La momentul plecarii, copilul si-a exprimat nedumerirea:  "De ce plecam, abia am venit!" Am apreciat "conectarea copiilor", unde respectul a fost nuanța dominanantă, copii ambitiosi si dinamici. Si noi iubim Delta Dunarii si Egreta, dar zilele petrecute impreuna cu voi le incadram la "special days with special friends". (Lucian Condrea)

Eu cred ca tabara aceasta a fost o experienta minunata si o ocazie foarte buna sa petrecem mai mult timp cu copiii nostri. Pe o parte din voi ii stiam de ani buni, pe o parte i-am cunoscut aici si am realizat ca pasiunea pentru pescuit a adunat laolalta oameni deosebiti ce formeaza o comunitate speciala. Sper ca anul viitor sa ne reintalnim cu totii, mai ales ca Matei ma intreba, cand inca nu se terminase tabara: “Tati, cand mai mergem in tabara de pescuit? Mergem si data viitoare, da?!?” (Gabi Astefanoaei)

Merg de 9-10 ori pe an in Delta, de minim 3 ori cu familia, restul la concursuri, dar de departe asta a fost cea mai misto experienta din Delta de cand merg eu cu familia “ever”. Copiii super incantati, i-am intrebat si pe parcursul taberei si pe drum inapoi, raspunsuri au fost la superlativ, mai vrem! Am descoperit niste oameni si niste povesti cu adevarat “de pus la suflet” si am inceput sa inteleg ceva din istoria LRS din 2006 incoace. Am realizat ca am foarte multe lucruri in comun cu niste oameni pe care nu ii cunosteam foarte bine pana acum si mi-am schimbat radical niste puncte de vedere Nevasta imi zice pe drumul de intoarcere ”Mie imi place grupul asta mult mai mult si m-am inteles super cu doamnele” In fine, a fost pentru copii, dar nici noi nu ne-am simtit rau deloc si abia astept sa repetam experienta. (Catalin Ionescu)

Eu nu ma pricep la cuvinte, dar zambetul de pe fata lui Rares, copilul meu, spune mai multe decat as putea scrie eu.  Va multumesc! (Ion Viorel)

Am petrecut cateva zilele minunate alaturi de copii mei si am reusit sa ii vad si din alta persepctiva. Am avut zile frumoase alaturi de voi, am cunoscut oameni frumosi si sper sa ne revedem cat mai des in acesta formula (parinti+copii). Al meu Mihai a spus asa in masina in drum spre casa: "Acum inteleg de ce mergi si stai asa multe zile in Delta, nu este doar despre pescuit." (Robert Boanta)

Tabara de pescuit ne-a placut tare mult! Ne-am facut prieteni noi si am invatat cu adevarat ce inseamna pasiunea pentru pescuit! Ne-am simtit minunat pescuind din barca alaturi de tatal si unchiul nostru si abia asteptam tabara de anul viitor! (Zara si Sabina German)

M-am simtit foarte bine in tabara de pescuit alaturi de familie. Apropos, mi-am facut iarasi prieteni noi. Despre pescuit, s-a prins mai slab ca data trecuta, dar m-am bucurat la fiecare peste impreuna cu prietenii mei. Abia ce am ajuns acasa si deja imi este dor de copii, pescuit si Delta Dunarii, abia astept sa ne revedem anul viitor. Japoniaaaaaa, anul carasului, anul bibanului! (Andrei Arif)

Tabara de pescuit partea a doua pentru mine a fost cam asa: mai multi prieteni, mult mai multa distractie, dar si mai multe capturi. Anul acesta m-am simtit ca o campioana!😜 Multumesc tati si tuturor celor implicati. Astept cu nerabdare partea a treia... (Eva Hrisca)

Un eveniment care iata ca a confirmat cu totul la superlativ. De la spectacolul oferit de Magic, la concursul de cautat comori sau cel amical de prins pesti in marina sau plimbarile pe canalele Deltei. Simt ca am oferit impreuna, noi parintii, cateva zile deosebite copiilor nostri, copii care de multe ori sufera cand suntem plecati la pescuit. Inutil sa ma spun ca de-abia astept sa ne revedem la anul. (Cristi Albu)

Probabil este unul dintre putinele articole la care nu mai am ce sa completez, energia unei astfel de experiente fiind greu de sintetizat in vorbe, fotografii, povestiri, videoclipuri. Va recomand sa o traiti si voi impreuna cu prietenii si copiii vostri in Delta Dunarii. Nu in ultimul rand, vreau sa multumesc tuturor celor implicati acest proiect, in ordine aleatorie, Dan Ghinescu si personalului Egreta Hidroturism, gazda acestui eveniment, Cristi Albu – Fishing&Hunting pentru rucsacei si undinte, Dan Mateianu – Senzor pentru nada, Ion Viorel – PowerFishing.ro pentru cutiile cu “taratoare”, Robert Boanta – TackleArena.com pentru dulciuri si pestisori de silicon, Berti Handmade Lures pentru trusele de avat, Catalin si Alina Ionescu pentru premiile si organizarea celui mai misto Treasure Hunt “ever”, Emil Grecu pentru cadourile de piscina si Marian Nitu – Decathlon Veranda, Mihai Bobonete si Lebada Resort & Spa pentru o balaceala pe cinste la piscina, Chef si Capitan Ciprian Hrisca pentru o masa de 5 stele cu burgeri, transport pe apa&asistenta, entertainment si instruirea copiilor in tainele pescuitului la rapitori, Magicianul Robert Tudor pentru show-urile Magice si energia pozitiva cu care ne-a incarcat in fiecare zi atat pe noi adultii, cat si pe copii. (Andy Arif)