Ne aliniem la GDPR!

Vă aducem la cunoștință că www.rapitorimania.ro utilizează fișiere de tip cookie și alte tehnici similare pentru a asigura funcționarea site-ului și protejarea datelor dvs., pentru a vă oferi o experiență cat mai placută și personalizată, pentru a oferi funcții de rețele sociale și pentru a analiza traficul într-un mod anonim.

Le oferim partenerilor noștri de rețele sociale, de publicitate și de analiză a traficului informații cu privire la modul in care folosiți site-ul nostru prin intermediul cookie-urilor pe care ei le pot seta.

Înainte de a continua navigarea pe www.rapitorimania.ro, vă rugăm să citiți și să întelegeți conținutul Politicii de utilizare cookie și al Politicii de confidențialitate.

Prin continuarea navigării și utilizarea serviciilor noastre, vă exprimați acordul cu privire la Politica de utilizare cookie și la Politica de confidențialitate.

Ultima modificare: 29.05.2018
pop-up fumigena senzor

Cum sa cumperi scule de pescuit online!

luni, 10 august 2015   |   4065   afişări   

 
Shoppingul online nu mai e de mult o noutate, însă puţine sunt magazinele virtuale care oferă cumpărătorului o experienţă plăcută în acest sens. Multe dintre magazinele existente la noi pe piaţă folosesc mediul online pentru a creşte vânzările generale prin expunerea produselor şi pe o astfel de platformă. Lucrul ăsta nu e neapărat rău, cel puţin pentru conducere, că doar nu pierzi nimic dacă pui pe un site produsele pe care le comercializezi. Costurile sunt destul de mici, iar ofertele importatorilor sunt foarte bine puse la punct, astfel încât descrierea produselor, pozele şi caracteristicile tehnice, toate în format digital, vin pachet „.zip” doar printr-o simplă cerere. De aici şi creșterea colosală a numărului de magazine online de pescuit. Problema este că o parte dintre aceste magazine, nu toate, nu realizează că vânzarea unor produse online trebuie să suplinească toate lipsurile vizualizării acestora pe viu.
 
Aşadar, iată câteva chestiuni de care ar trebui să ţineţi cont atunci când vă faceţi cumpărăturile:
 
 

1. Seriozitatea magazinului. Aici intră totul, începând cu prezentarea produselor şi feedbackul pe care îl aveţi faţă de magazin până la condiţii de livrare, garanţie şi returnarea produselor.

Nu totdeauna magazinul pe care îl găsiţi primul în căutările de pe google sunt şi cele mai bune. De cele mai multe ori, magazinele aleg varianta cea mai simplă în a descrie produsul, şi anume să folosească descrierile primite de la furnizori sau, şi mai des, să facă descrieri generale după poza din catalog. Din păcate acestea sunt făcute destul de des fără ca autorul să fi folosit produsul în cauză sau măcar să îl fi văzut. Degeaba sunt multe poze frumoase, dacă nu ştii la ce foloseşte acel produs. Dar şi la capitolul poze lucrurile sunt la fel ca la şi descrieri, adică la fel peste tot. Căutaţi magazinele cu cât mai multe descrieri şi specificaţii pertinente. 
 
 
 
2. Consultanța profesională. Chiar dacă descrierile şi pozele sunt cuprinzătoare, în cazul în care eşti la început, nu ştii ce anume ai nevoie. E bine să te interesezi înainte să cumperi chiar şi pe forumuri, dar cel mai sigur e să discuţi cu un consultant profesionist. Acesta e un must-have în orice magazin şi ştie exact ce ai nevoie dacă îi dai câteva detalii. Îi explici în primul rând care e bugetul pe care vrei să îl cheltui, îi explici în cuvintele tale pentru ce anume, iar acesta îţi va da măcar două-trei variante din care să o alegi pe cea mai ok pentru tine. 
 
 

3. Experienţa unei căutări plăcute. Cei care stau mult pe net ştiu să-şi deschidă mai multe pagini de browser pentru a alege din mai multe produse, în schimb cei care stau mai puţin timp în faţa calculatorului poate nu ştiu ce e exact un browser, deşi îl folosesc şi dau click după click, înainte şi înapoi. Iar în cazul în care conexiunea la internet sau performanţele calculatorului nu sunt chiar cele mai bune, ajung să petreacă foarte mult timp până îşi aleg produsele de care au nevoie. Structura unui magazin online trebuie să îţi simplifice treaba. Categoriile, subcategoriile, afişarea produselor, toate trebuie să fie uşor de anticipat şi funcţionalitatea trebuie să fie rapidă, dar în acelaşi timp cuprinzătoare. Pare greu, dar nu e deloc, atât timp cât există implicare şi cei care administrează magazinele înţeleg că trebuie să cheltuie timp şi bani în creativitate şi soluţii performante. 

 
 

4. Ai ales produsele, începe dansul la butoane. Ţi-ai plasat încrederea într-un magazin, ai coşul plin şi ce a fost mai greu a trecut. Ei bine, asta de cele mai multe ori e fals. Multe magazine online de la noi şi nu doar de pescuit, îţi cer să completezi zeci (nu glumesc) de câmpuri, începând cu nume, prenume, anul naşterii, adresa, CNP, colegi de armată şi mai ştiu eu ce, toate în diferiţi paşi pentru finalizarea comenzii. Iar dacă cumva trebuie să îţi faci şi un cont personal pentru a beneficia de reduceri milenare, treaba e mult mai complicată decât ar trebui şi e posibil să necesite pauze de căutat prin buletin. E normal să întrebi De ce?! E neplăcut că, de fiecare dată când vrei să cumperi de la acel magazin, să fii nevoit să îţi aduci aminte userul şi parola (pe care niciodată nu le ţii minte şi trebuie să le cauţi pe un post-it în toate sertarele). În plus, odată cu contul, îţi setezi nişte date care nu sunt neapărat fixe. Omul se mai mută, îşi mai schimbă numărul de telefon şi nu trebuie să ţină el minte că trebuie să îşi reînnoiască datele personale. Când un site îţi e familiar, dai click după click fără să mai citeşti acelaşi lucru de fiecare dată şi atunci apar problemele la livrare. Nu, nu e vina clientului. E vina magazinului că îşi pune singur bariere în a crea vânzări.

Căutaţi magazinele cu un formular simplu de comandă, ca să economisiţi timp şi neplăceri. 
 
 
 
5. Modalităţi de plată. Sunt cazuri în care modalităţile de plată sunt foarte puţin detaliate pentru client. Bine, de cele mai multe ori se plăteşte ramburs. Dar ce te faci dacă uiţi să scoţi bani de la bancomat sau dacă vrei să faci un cadou cuiva drag? Trebuie să ai mai multe opţiuni de plată care să îţi facă viaţa mai uşoară. Din ce în ce mai multe magazine online din România oferă clienţilor posibilitatea de a plăti cu cardul de credit sau de economii, cu cardul de plată în rate fără dobândă, prin ordin de plată, PayPal sau câte şi mai câte opţiuni. De ce să nu beneficieze şi pescarii de ele? Mai ales pentru clienţii care nu sunt tocmai sinceri cu nevestele atunci când vine vorba despre sumele cheltuite pe echipamentele de pescuit, aceste modalităţi de plată ar trebui implementate rapid şi în domeniul nostru. O parte dintre magazine, cele care chiar se implică, au venit deja în ajutorul pescarilor cu astfel de soluţii. Folosiţi-le. Nu de puţine ori o să aveţi surpriza că beneficiaţi de o mică reducere la comandă şi o să constataţi că lucrurile făcute automat nu lasă loc de greşeli umane precum sunt cele întâlnite cu câţiva curieri de zonă.
 
 
 
6. Livrarea coletelor. Asiguraţi-vă că produsele comandate sunt livrate în cele mai sigure condiţii de când pleacă şi până când ajung în posesia voastră. Ambalate corespunzător, transportate cu grijă de o firmă de curierat serioasă (NU POŞTA), care să vă contacteze înainte de livrare, iar în cazul în care aveţi o problemă, să existe posibilitatea să se rezolve repede, preferabil în maximum 24 de ore. 
 
 
 
7. Urgent! Ştiu că toţi ne grăbim şi vrem să primim comanda repede, ieri dacă se poate, şi e normal, pentru că suntem în 2015. Curierii care ridică comenzile de la magazine, fac asta între orele 17 și 19. De aceea vă recomand să căutaţi magazine care livrează într-o zi, iar ca să fiţi siguri că ajunge în timp util, încercaţi să plasaţi comanda dimineaţa, până în ora prânzului. Astfel, dacă produsul pe care îl vreţi se întâmplă să nu mai fie pe stoc, deşi ar fi trebuit să fie, cei de la magazin au timp să reîmprospăteze stocul în aceeaşi zi. 
 
 
8. Oferiţi feedback magazinului. Mai ales dacă ceva nu e pe măsura aşteptărilor. Aşa cum magazinele încearcă să „educe” cumva clienţii în materie de shopping online, aşa şi clienţii trebuie să educe magazinele care fac ceva greşit. Orice. În plus, dacă ceva ţi-a plăcut mult şi eşti foarte mulţumit de serviciile celor de la care ai cumpărat, transmite-le şi asta. Nimic nu e mai plăcut decât să afli că ceea ce faci e făcut bine şi clientul mulţumit e impulsul de care magazinele au nevoie pentru a încerca să facă lucrurile şi mai bine. 
 
 
Cam acestea ar fi sfaturile mele pentru o sesiune de cumpărături online reuşită. Sunt multe magazine pe piaţă, unele sunt bune, altele sunt frumoase, altele practice, iar altele sunt enervante, obositoare sau total neprofesioniste. Dacă ţineţi cont de paşii de mai sus, o să identificaţi repede cine e cine şi rămâne la latitudinea voastră să hotărâţi dacă îmi împărtăşiţi părerile. Până atunci, eu vă aştept la www.powerfishing.ro. Un proiect nou făcut din pasiune, care sper să îndeplinească şi cele mai exigente cerinţe ale voastre şi împreună cu colegii mei să vă ajutăm să prindeţi mai mulţi peşti. Rares Boeriu 


Unei persoane îi place asta.


Comentarii


Momentan nu există comentarii.


cristialbu.ro