Ne aliniem la GDPR!

Vă aducem la cunoștință că www.rapitorimania.ro utilizează fișiere de tip cookie și alte tehnici similare pentru a asigura funcționarea site-ului și protejarea datelor dvs., pentru a vă oferi o experiență cat mai placută și personalizată, pentru a oferi funcții de rețele sociale și pentru a analiza traficul într-un mod anonim.

Le oferim partenerilor noștri de rețele sociale, de publicitate și de analiză a traficului informații cu privire la modul in care folosiți site-ul nostru prin intermediul cookie-urilor pe care ei le pot seta.

Înainte de a continua navigarea pe www.rapitorimania.ro, vă rugăm să citiți și să întelegeți conținutul Politicii de utilizare cookie și al Politicii de confidențialitate.

Prin continuarea navigării și utilizarea serviciilor noastre, vă exprimați acordul cu privire la Politica de utilizare cookie și la Politica de confidențialitate.

Ultima modificare: 29.05.2018
pop-up fumigena senzor

Cupa Cetatenilor Particulari powered by Mihai Bobonete!

marți, 26 martie 2019   |   6579   afişări

Probabil ati vazut zilele trecute pe retelele de socializare cateva fotografii de la Cupa Cetatenilor Particulari, Delta Dunarii 2019. Despre ce a fost vorba, in prima faza puteti vedea un video 360 cu cadre suprinse din cadrul concursului. In curand urmeaza un film “serios” marca Mihai Bobonete si alte articole, video, fotografii, povestiri, imediat dupa ce ni se regenereaza ficatul si trec crampele de la ras.  Pana atunci, ii dam cuvantul lui Catalin Ciurlau, organizator si cetatean particular cu diploma la mana. (Andy Arif

Sa incepem cu inceputul…a fost ideea lui Bobo, Mihai Bobonete, dar nu-i spune nimeni Mihai, poate doar nea Doru, tatal lui. “Cum ar fi sa organizam un concurs la stiuca pe natural in Delta Dunarii?” zice Bobo intr-o zi cand eram impreuna cu Ciprian Hrisca la un sprit pe superba terasa a carciumii lui Gelu Tusu.

Eu, impreuna cu prietenul Adrian Constantin zis Kustino, organizam de ceva ani un concurs de pescuit la stiuca, intre prieteni, pe care l-am numit “Lipovenii” si pe care il organizam de doua ori pe an, primavara si toamna! Si Bobo, care a fost invitat si el la ultimele editii, zice: Vreau ceva mai tare ca “Lipovenii”, vreau sa facem profi (nu ca ale noastre au fost de amatori ) sa fie cu sponsori, sa filmam, “sa se duca vestea “…

Zic “Facem domne, dar sa stii de la inceput ca nu prea avem unde, si cand….”. Bobo raspunde scurt: “Facem in martie, ca tot e perioada asta de intrerupere a prohibitiei pana pe 11 aprilie” Eu cu Hrisca am fost reticenti la inceput, am incercat sa-i explicam ca nu prea e buna perioada, ca bla-bla… NU a fost chip sa-l intoarcem.

Si de aici a inceput nebunia. A trebuit sa incepem sa alergam dupa sponsori, dupa una-alta. Recunosc din capul locului ca Ciprian a avut un mare rol in atragerea langa noi a Arrow (prin Andy Arif), Relax Spinning Expert (prin Robert Boanta), Berti Lures (prin fratii German, Power Fishing (prin Rila si Ion Viorel).

Bai dar cum il numim? Hai sa-i spunem “Particularii” sau “Cupa Particularilor”? Va spun ca acest apelativ se foloseste intre pescari, nu numai spinningari, ci si crapari, sau de alte categorii, pentru aceia care sunt mai putin prrinzatori, mai gherle, mai greenhorni, ca sa folosesc cuvinte decente. Acest apelativ a fost inventat si atribuit acestei categorii de pescari de catre Andrei Vladeanu, personaj care cred ca nu mai are nevoie de nicio prezentare, el fiind dupa parerea mea, unul dintre cei mai buni pescari de crap si printre pionierii carp-fishing-ului de la noi. Expresia s-a imprastiat rapid si a devenit principalul cuvant de atac atunci cand vrei sa faci misto de un confrate mincinos.

Pana la urma a ramas “Cupa Cetatenilor Particulari “ si ne-am apucat de treaba. Hai sa facem regulamentul… Bai, pentru asta ar trebui sa folosim un regulament serios, cu reguli stricte, pe care sa le respectam, cu fise de arbitraj, cu rigle, cu tot! Ca la LRS, nu ne jucam. In mare parte, a fost respectat…Au mai fost mici modificari, care au intervenit strict din dorinta participantilor si au fost votate in unanimitate !

Concurentii, care mai de care mai “imbracati”: Ciprian Hrisca – cu mine, Nea Doru (tatal lui Bobo) cu Cipri Danilov, Leo zis Varu’ cu Bobo, Guess Who (interpretul) cu Ciuli (mare personaj ), Paul Hrisca ( fratele lui Ciprian ) cu Romica Romascu (cel mai mare personaj in viata) Grasu “Ozana” cu Claumar, Hamsie cu Vio “Emag”, Chef Bontea cu Razvan “Pork “, Turcu Arif cu “Brandon” Boanta, Rares Boeriu cu Ion Viorel, David “DVD” cu “Hau“.

Programul, care era stabilit de la bun inceput, bineinteles ca nu a fost respectat deloc…NIci nu avea cum, din moment ce majoritatea erau loviti rau de tot dupa noaptea de pomina de vineri, cand mai toti au plecat la culcare dupa ora 2 ...unii chiar la 4, din cauza consumului sau a jocului de poker care a incins concurentii. Ma rog, doar pe unii…

Asa ca, unii au plecat cand si-au revenit din mahmureala, Alka Salzer se vindea dimineata la pret de sahariana Pyramid prin anii “90. Unii, mai seriosi, au plecat in intampinarea valurilor de pe Isac, talazuri care concurau cu success cu cele de la Eforie, vara cand e steagul negru pus! Mai tarziu nitel, cam toata lumea era pe Chiril si face schimb cu berea din dotare contra giugele “prinzatoare”. S-a dus vestea rapid ca cineva a luat de 90, nu se stia cine, era o cardeala aruncata in eter, evident ca nu avea nimeni asa ceva.

Seara de sambata a continuat la fel… Ba mai abitir cred decat vineri …. A fost cu peste, cu scrumbie, caras prajit, icre si crap-protap adus de nea Zorica de la Tamarin, iar cu sprit si iar cu poker… In mansa de duminica unii nici nu au mai plecat pe lacuri…Nu dam nume :) Ba, eu unul m-am distrat copios, a fost o atmosfera foarte faina, baieti numa’ miez!

Ca si conluzii, trecand un pic la modul mai serios, eu zic ca prima editie nu a fost rea deloc dpdv organizare (e normal sa zic de bine, nu?) pentru ca am facut-o la Egreta Hidroturism, un loc unde ne simtim intotdeauna excelent, unde gazda noastra Dan Ghinescu este mereu langa noi , cu tot ce avem nevoie si ii multumim si ne scoatem palaria.

Peste nu prea s-a prins, dar nu am vazut pe careva prea suparat din pricina asta! Important este ca ne-am simtit bine, am ras mult, am mancat si am baut bine, multumiri Ionut “Ozana” si Gelu Tusu pentru carne si peste! Asta este spiritul “particularilor”, nu facem din asta o virtute, dar vrem sa pastram traditia si sigur vom organiza si editia a doua si tot asa!

Bafta, succes, noroc la pesti tuturor particularilor, si nu numai lor!

Va urma.

Catalin Ciurlau, cetatean particular cu diploma.